Idag tvättar vi för fullt.

Godmorgon, för 5 timmar sedan. :P
Vi var uppe tidigt som vanligt och åt frukost och tittade på tv.
Kl 9 började jag och Sebastian tvätta, han tycker det är så kul o gå till tvättstugan. :) Hade inte så jätte mycket tvätt idag, men det är skönare att tvätta i tvättstugan eftersom det finns tummlare och torkskåp. Efter det ska vi stryka gardiner och en del kläder. Måste lära mig stryka nu, är verkligen dålig på det. Men övning ger färdighet. Haha.

För övrigt mår jag väldigt bra just nu, känner mig allmänt lycklig, är så skönt att vara rökfri och alkoholfri. Känner mig väldigt hälsosam. Saknar absolut inte något av de. Trodde jag skulle bli tokig men det är bara SKÖNT. Umgås mest med Katarina just nu, mina andra vänner passar inte så bra för tillfället. Letar efter lite nytt folk att umgås med som också är gravida som är lite mer som jag just nu. :P Skönt med o träffa folk som också ska vara föräldralediga, så man har några att umgås med om dagarna sen. annars kan det bli lite drygt.


Sebastian fick Massor med kläder av mormor igår, fina byxor och tröjor.
Han har storlek 98 nu, 98!!, han är så stor. :(

Min mage är svullen. haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback