Svar på kommentarer

Anonym om Svar på kommentar:
Förstår igentligen inte hur man kan välja att bli gravid när man vet att man kmr att bli ensam... Varför väljer man det? var det något du ville o var det planerat lr vad man nu ska säga?



Svar: Ne, jag har inte bett att någon ska förstå mig heller. Alla är olika. Det handlar inte om att jag VÄLJER att vara ensam. det handlar om  att jag väljer att inte döda mitt barn. Ingen planerar en sånhär situation. Men nu är det såhär för mig och jag är lycklig i de valet, mitt val, mitt liv.





sonja s 22 om Svar på kommentar:
Varför skaffar du dig inte en riktig kille du vill leva med? o skaffa barn med? istället för att vara med en kille o få barn sen bye bye med det liksom?
elr kan de vara så att du är Bi/Lebb för det är jag =)

Kram kram på dig o barnet:)

//Sonja


Svar: Varför jag inte skaffar mig en riktig kille? Eftersom jag inte hittat någon, det är väl inte bara o skaffa. :P Är inte som att jag bara säger, '' BYE BYE'' utan det är ett val dom gjort. Jag är inte lesbisk.

Kommentarer
Postat av: Lena

Lite handlar det nog om att du vill vara ensam mamma, annars hade du sett till att skydda dig. Killarna ska givetvis skydda sig, men det är du som blir gravid... Det är du som har det sista att säga till om. Om du inte vill "döda ett barn" se då till att inte bli gravid. Vi lever på 2000-talet och det finns massor av alternativ för att inte bli gravid...

2010-08-31 @ 09:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback