Vecka 12!

Åh vecka 12 nu då. :) Risken för missfall minskar, sköönt.
Har vart lite orolig de senaste dagarna, mitt illamående har nästan försvunnit helt och alla andra symptomer också. Men så ska man inte säga för då kommer det väl tillbax. :P Ganska skönt o kunna äta vad man vill o slippa må illa. Något som är helt olika mellan graviditeterna är molvärken, har inte haft någon värk alls knappt nu. Med sebbe var det lixom som riktigt mensverk hela tiden. Men det kanske är för att man redan har fött ett barn som man inte känner av smärtan. haha.

Nu ska vi till doktorn med Sebb. Hinner inte skriva mer, skriver sen.





14.30
Bara för att jag skrev att jag inte mått illa på hela veckan så har jag mått illa idag. Ska aldrig säga nått mer om illamående från o med nu. haha. Det gick bra på sjukhuset, tog saker i egna händer så det blev något gjort. Dom är alltid så sega där. Men ett av de bästa besöken någonsin. På måndag ska vi dit igen, sen dröjer de ett bra tag innan vi behöver åka dit igen.

Ikväll ska vi grilla hos mamma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback