18.00

Nu har vi precis badat.
Jag mår absolut inte bra, lite anfall på denhär ''förkylningen'' så är de som hittat i dödsboken.. :P

Sebastian är som ''tur'' väl lika seg som jag, så vi sitter o är sega ihop. Rätt skönt att han inte kräver nått av mig, han brukar alltid vara så pigg på att jag måste vara med o bygga lego o leka. Men ikväll så tror jag han ser att jag inte mår bra.

På lördag så har ju mamma och jag planerat att vi ska åka till Ikea.
Om Sebbe inte får jätte hög feber så får han åka till Pontus iallfall.
Sålänge jag känner att han klarar av de.
Och då får jag vara hur sjuk jag vill, ska ändå åka till Ikea! :P

Nä.. fyfan. Jag har ont i musklerna. :P
nu ska jag lägga mig i soffan med sebbe o äta isglass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback