4 dagar kvar till Julafton

Halloj. :)
Idag är vi pigga o glada.
Fast jag har sovit dåligt, mått så illa, har fått sitta o sova hela natten. haha..
Men snart ska vi till Barnmorskan och sen ska jag kika runt på stan en liten stund.

Sen ska vi hem till mamma igen, ska börja städa o fixa lite..
Måste julstäda här. :) Det kommer bli MYCKET o städa.. hu..
Min morbror kommer på julafton, och det är kul. Ju fler desto roligare.

Tror inte bebisen har fixerat sig, tror bara han borrade ner sig lite..
Nu vet jag inte hur han ligger. Typ på tvären? :P hum..
Hoppas inte jag har gått upp så mycket, har ju ätit så mycket godis... :)

Nu måste Sebastian äta frukost innan vi går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback