90 dagar kvar. Fredag. Idag tänker jag inte gå ut..

Sebastian fick vara så länge på dagis igår, så idag får han vara hemma. För jag orkar inte gå ut .. Vi ska fixa klart pepparkakshuset och dammsuga.. Kanske går en sväng till Ica och hämtar ut förstoringarna från fotograferingen.

Sebastian lyssnar på Bamse.
Bamse – Bamse och skattkartan


Jag sitter o räknar lite på sparpengarna.
Ska ta ut 500 med om jag går till ica, som ska sparas..
Får pengar den 22 dec igen. :) Det är snart. höhö..
Av dom pengarna måste jag ta 1000 kr o spara..
Annars blir de inget storhandlande på Ikea.
Tänk om man kunde vinna lite pengaar!
Jag hatar pengar. :)

Fick jävla räkning från radiotjänsten nu igen.
Känns som att jag får från dom hela tiden.. suck..
Dens ka som tur är inte vara betald förren 28 dec..

Jaja.. Jag hade iallfall velat ha en massa pengar så man kunde köpa precis vad man ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback