Barnmorskan 20/12

Nu har jag kommit hem från stan.
Sebastian fick lite mc donaalds. :) Det tyckte han var gott.
Dom hade gjort klart i lekrummet med, och han tyckte det var skit kul.
Det var någon elektonisk matta med ljud o ljus .. Han sprang där o hoppade.
Fick knappt hem honom.

Allt var bra hos barnmorskan.
Hade gått ner 1 kg, men det var ingen fara sa hon.
Iom att jag mår illa.
Bebisen låg på tvären! Precis som jag trodde i morse. :P Så det gick inte o mäta Sf måttet.
Ska göra det på onsdag istället, när jag ska till läkaren. Haha..
Men hon testade o mäta o de låg på 28, vilket inte stämmer för 5 öre.
Men det var lite kul. Hjärtljuden var på 148-150 som vanligt.

Vi ringde även till familjerätten idag, tillsammans.
Och jag ska dit i början av januari och träffa en där ifrån
som ska starta faderskapsutredningen. :)
Det är de bästa o göra det redan nu, så slipper jag det se när bebisen är född.
Då vill man ju ha lugn o ro.
Ända jag kommer berhöva göra sen när bebisen är född är faderskapstetet på bebisen.
Och sen skriva på papper om att jag intygar massa saker..
Ska bli spännande o se hur detta kommer gå.
Det är heelt upp till Pappan hur ''enkelt'' det kommer gå och hur lång tid det kommer ta..


Kommentarer
Postat av: hannis

MAG BILDER :D

2010-12-20 @ 15:20:46
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: wictooria

Det kommer :D

2010-12-20 @ 15:39:22
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback