En bra dag! :)

Om man tar bort att jag fick stressa till Förlossningen så har detta varit en bra dag.
Jag har inte haft ett enda ''anfall'', eller jo, ett litet på vägen hem från att ha lämnat Sebb på dagis.
Men annars så har jag mått jätte bra. Har haft bättre aptit idag. Och nu tänker jag till och med äta mat!
Nudlar och wook blir det. Sebbe längtar. :)

Jag har även byggt ett pepparkakshus som Sebastian ska få spruta glasyr på, och sätta dit godis på. :)
Mamma gav det till mig igåår. Så snällt av henne!
Han fick sin julkalender idag också. Och deen var uppskattad. Han ville ta en godis till. Men det fick han inte. Då blev det lite tårar. Men det gick snabbt över. Och nu längtar han tills imorgon då han få ta en till!

Dom hade övat till lucia idag på dagis. Och Sebastian sjunger med på allt, det är de ända han göra hela dagarna säger dom. Sjunger sjunger sjunger. Och han är inte blyg! Han fick gå in i personalrummet på förlossningen och leka lite med barnmorskorna medans jag undersöktes. Och då hade han ställt sig och sjungt '' i ett hus i skogens slut''. :) Han fick en lussebulle! haha.. Min lilla sångfågel. Han charmar ALLT och ALLA , och han är inte det minsta blyg. Han vet inte ens vad blyg är för nått. Han har världens självförtroende o bara kör på. De e min pojk de!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback