Gomorron!

Åh vad skönt, Sebastian sov till kl 9.00 idag. :)
Jag har inte ont i huvudet längre. Jag ringde till förlossningen igår eftersom
huvudvärken blev värre och värre. Men dom tyckte jag skulle vänta o se om jag blev sämre.
Eftersom jag inte har någora andra symptom på havandeskapsförgiftning.
Har inte gått upp mer än 5 kg, har haft helt normalt/lite lågt blogtryck osv.
Men nu har de flyttat sig till luftvägarna.
Haha.. Känns som att jag aldrig kommer bli av med denna förkylningen.
Sebastian hostar också och hans ögon är lite bättre.
Ska till apoteket idag och se om det finns något receptfritt till hans ögon.
Får ju inte torka honom så mycket, då blir han arg..

Vi ska snart hoppa i badet tror jag.
Idag ska vi nog kolla runt lite på rean.
Ska se om jag kan ta mig till Babyproffsen,
ska köpa den där salvan!

Sen när Sebastian sover middag ska jag börja göra om en blogg.
Eller jag ska väl inte göra om den så avancerat vad jag har förstått, fixa headern och loggan.
http://lyckohjartat.blogspot.com/
Det är ett företag.

Nuu så ska jag plocka lite här, och försöka få igång min hjärna.
Den är inte riktigt med idag, jag vill inte vara sjuk längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback