Gomorron!

Jag har sagt att jag ska städa hur länge som helst nu.. :P
Men IDAG ska jag! Men nu har jag fått feber jag med.
Men de får gå ändå. Sebastians förkylning bryter lixom aldrig ut redigt.. :(
Den bara ligger och maler o maler.. Han är hostig snorig och har förhöjd temp.

Jag har sovit så dåligt inatt, mådde riktigt dåligt igår innan jag skulle sova.
Fick ett sånt jävla ''anfall'', och igår kännde jag bara att jag ville dö!
Hade de vart mitt på dagen så hade jag ringt te förlossningen o sagt åt dom o plocka ut ungjävlen.
Hahah.. Men nu idag så mår jag bra o hade antagligen ångrat de ganska mycket..
Men just då när man mår så jävla dåligt, då får jag total panik och avsky mot magen.

Och bebisen är så stor nu, så han gör det bara värre. Han trycker på tarmarna, trycker upp magsäcken i halsen på mig. Och ja.. alla ni som vet hur det är o vara gravida o ha en stor mage, så är det inte alltid så lätt o hitta en bekväm ställning när man ska sova.... Sparkar o sparkar o sparkar o sparkaar. Sparkade heela natten med så jag inte kunde sova, och han är stark. Kan som rediga slag, typ som att han hatar mig och vill ha ihjäl mig inifrån. :D

Och med mina mag o tarm besvär så gör de inte saken bättre. Innan när han inte sparkade så mycket o var så stor, så hade jag inte så mycket bekymmer med just de.. Men nu är de värre. O värre lär de bli ju större han blir! Och jag får ondare ju större han blir med.. Jag vill veerkligen gå fulla tiden ut, mitt mål är inte o få ut ungen så fort som möjligt. Utan mitt mål är att stå ut så länge som möjligt, och hoppas på bättring. Så jag iallfall kan gå till 4/3 2011. och bli igångsatt på de rätta datumet. 


Men nu vill Sebastian att vi ska dammsuga, han har redan börjat. :)
Han är på g, och jag är pigg och på bra humör.
Har förbannad kramp i magsäcken men de kan jag stå ut med!
Nuu ska jag busa med sebbe!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback