Hemma hos mami!

Sebastian ligger o sover, vi var en sväng uppe på citygross med mamma.
Hon skulle handla för en gång skull, o inte jag!! :)

Men nu är vi iallfall här, vi ska äta mat och se på dansbandskampen sen.

Jag funderar på o dra fram dammsugaren o dammsuga lite åt mamma innan Sebbe vaknar. Hennes dammsugare är tystare än min så han lär inte vakna av det.

Och Lilla Lilla bebis. Kan du inte försöka trycka ihop dig liiiiiite mer? så jag kan sitta utan o få en hel bebis i revbenen? :) <3
Han älskar o bree ut sig över heela mig. :P
Om jag säckar ihop ryggen så protesterar han direkt. Får ett ben rätt i magen, eller ett huvud. Han är ganska bra på o byta position fortfarande. Men jag föredrar när huvudet är neråt. Hatar o bli sparkad i pissblåsan o ha ett huvud mot magsäcken - så jag mår enu mer illa än vad jag redan gör. :P Men han måste ju ha gott om plats fortfarande, eftersom han kan ändra läge så hela tiden. Han har legat med huvudet upp 3 gånger o benen upp två gånger idag..:P Men nu är de benen upp. Goa lilla monster bebbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback