Julgodis och julpyssel

Idag gör vi julgodis och julpyssel hemma hos mormor.
Vi ska göra:
*Knäck
*Ischoklad
*Ljus och Mörk Fudge
*Chokladkola
*Smörkola

Och sen ska jag göra lite pyssel med Sebbe så han håller sig road.



16.40

Nu har jag gjort så mycket julgodis.. Heela dagen.
Men nu hinner jag inte göra mer för jag ska se narnia2 vid 17.00.
Har precis ätit mat, men man var inte så hungrig.
Känns som man massa godis idag, fast att man knappt smakat på de.
Men imorgon ska jag göra Chokladkola och smörkola, och testa chockad fudge.
Den mörka fudgen blev inget god, använd inte farinsocker, gott folk, det är äckligt.. :)
Knäcken blev så jävla goda.. Ojoj...
Nu ska jag vila.
Tror att bebisen har fixerat sig, har fått eextrem foglossning framtill. Och har haft massa sammandragingar, så de e väl de som tryckt ner den. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback