Julkul

Nu har vi ätit lite mat, Sebastian leker och tittar på pippi på tv, jag har duschat, plattat håret och nu ska jag sminka mig o göra mig fin! :)
Snart är det Kalle Anka
Senare när Morbror kommer blir det julbord och sen kommer tomten.
Längtar tills min morbror kommer, vi firar till 90% alltid jul med honom, så det blir lixom extra julstämning när han kommer.

Jag är så glad idag, och Sebastian är på riktigt bra humör och han är förväntansfull!
Ipren dämpar tempen och snoret o ögonen får man torka titt som tätt.
Han har nog åkt på ögoninflammation, är 99% säker på det.
Jag vet dock inte om det går över av sig själv, eller om man behöver droppar av något slag? Eller något?
Jag avvaktar o ser om det blir bättre.
Både jag och Mamma har blivit smittade av honom, vi har ont i halsen och lite små febriga. Bara väntar på att ögonen ska klumpa sig på oss också. :)
Men vi mår bra ändå, tur att det finns alvedon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback