Kväll!

Jag har haft en riktigt dålig dag..
Har gått runt o kännt mig allmänt deppig och allmänt trött..
Har haft problem med magen idag också, mått skit illa.
Det kliar i halsen med och har fått blåsor i munnen - vad kan de betyda? Jo.. Förkylning på G.
Sebastians temp ligger på 38,2 ungefär. Hans förkylning bryter nog ut redigt snart..
Rinner gul-grönt snor från näsan på stackarn.

Blev så ledsen på honom innan..
Maten tog JÄTTE lång tid, och Sebbe blev otålig.
Gjorde kyckling, ris och currysås.
Riset och såsen blev ju såklart klara typ 40 min innan kycklingen..
Men dom små kyckling bitarna var klara så jag gjorde iordning
en portion till honom så att han skulle bli nöjd.
Han blev glad o jag satte mig med honom så han fick äta.
Och vad gör han? Han förstör maten, häller ett helt glas saft i de.
Så då var de bara o slänga, då blev han ju arg såklart..
Och så fick han vänta 40 min till ungefär..
Men sen fick han mat igen såklart, och då åt han dubbla portioner.
Han fick väldigt dåligt samvete... Blev inte glad på honom.

Men nu är vi mätta och har precis badat.
Jag är pigg eftersom jag somnade när Sebbe sov middag.
Sebastian ska dock snart sova.
Ska bara bygga lite lego med honom först.





Monica nybliven fru till Jonas! om Bajsa ner dig Minnah:
hihi vi funderar på att om vi får en pojke till så kommer han få namnet Jay OLIWER =)

Svar: Ja Jay är faktiskt fint. :D Men det är inte min ''typ'' av namn. Haha.
Oliwer är däremot skiiiit fint!! :D

Kommentarer
Postat av: Monica nybliven fru till Jonas!

hihi ja men Jay kommer isåfall bara vara ett andra namn.. gillar kombinationen starkt:D

2010-12-08 @ 13:09:55
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback