Maat

Nä, nu lagar jag mat. Vi är hungriga.
haha... Sebastian får äta eller låta bli.. :P
Jag måste iallafall äta.

Jag mår inte braaa..
Fått mer feber och känner mig allmänt dåsig.
Måste sova middag med Sebbe sen..
Imorgon har jag ärenden på stan.



Johnny   om Bajsa ner dig Minnah:
Får jag en flicka skall hon döpas till Minnah
Minnah är charmig och jordnära tjej som jag gärna skulle vilja vara ihop med.
Det är 100.000 tals svenskar som gillar henne
Därför har hon gått till final


Svar: Jahadå, hon e säkert toppen.
Men jag är inget Minnah ''fan''.
Hon kanske har tagit sig till finalen, men vinner gör hon aldrig.
Hon skull egentligen varit ute ur tävlningen för läängeseen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Den som ska vara ute är Jay, hur bra han är. Bryter han mot reglerna som den pundare han är så ska han inte vara i tävlingen. Punkt.

2010-12-09 @ 14:21:02
Postat av: Anonym

Håller med Sara! Åka ut och komma tillbaka har folk fått göra förr. Bland annat Agnes som åkte ut innan fredagsfinalerna ens börjat. sen vann hon. Snygg-erik åkte ut på samma sätt men kom sen tvåa så det har tv4 accpeterat förr. Men knark är helt oförlåtligt!

2010-12-10 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback