Piercade mig igår

Igår var jag o piercade mig, läppen hade vuxit igen.
Så jag gjorde om den, och sen piercade jag mig i örat också.

Läppen gjorde as ont, örat kändes ingenting.
Men nu är det tvärt om... AS ont i örat, och inget i läppen.. :P
Så typiskt.

Imorgon ska jag,katta,nicole och Sabina pierca tungan. :P
Det blir spännande.. Vågar jag verkligen? hmm... ;)

Sebastian är riktigt snäll nu för tiden, han leker så bra själv. <3
Så snäll, fast ja.. ibland gör han jävliga saker.. :D















'



Kommentarer
Postat av: Karin

Tungan känns verkligen inget! Du blir nog förvånad :P

2010-02-03 @ 18:49:39
Postat av: Sophia

Hej! Kan ju först och främst säga att jag älskar din blogg och det har jag gjort nu i över 1år!

Sen jag flyttade utomlands har det hänt lite saker. Det verkar vara slut mellan dig och Pontus?



Lycka till med allt!

Mvh Sophia

2010-02-03 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback