Vi har varit sjuka..

Hela denna veckan, har vi varit sjuka.
Jag har haft 40 graders feber. :(
Sebbes farmor har haft honom, klarade inte av o ha honom..

Men nu mår jag bättre iallfall, och Sebastian också. :)

Sebbe ska ut till farmor igen imorgon.
Han tycker det är så kul o vara där ute.

Sebastians Pappa har ju inte honom längre, och det är jag glad över.
Jag tål inte den idioten..

Imorgon kanske jag ska till C, får se om jag mår bättre.
Kanske bara borde ta det lugnt, så man orkar med nästa vecka.
Måste storstäda också, har ju inte fått nått gjort..
Man känner sig verkligen handikappad när man är sjuk.

Jag och Katta var ju ute förra lördagen, satan vad kul det var. :P
Killar överallt, ojoj.. Haha..Nog om det säger jag..

Kommer med lite bilder snart.

Förlåt för jag är så seg på o blogga, men jag har inte riktigt någon blogglust.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför gjorde du och Pontus slut för?

2010-02-06 @ 23:15:57
Postat av: Emelie

Vad har Pontus gjort?

2010-02-08 @ 20:58:16
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback