Dålig dålig natt, DÅLIG dålig dag!

Denna natten har inte varit rolig..
Har mått piss dåligt.. Tabletterna jag fick hjälper mot att jag har ont i magen.
MEN dom hjälper inte mot att jag måste springa på toa hela tiden.
Dom gör de bara värre. Dom gör illamåendet värre också..
Kallsvettas o skakar o springer på toa... Nästan som magsjukan fast att jag inte spyr.
Och tur är väl de...

Jag har INGEN aptit heller, klarar inte av o äta..
Har ingen energi i kroppen..

Men jag tyckte jag kände mig bättre i morse. Trotts lite sömn..
Så jag gick iväg med Sebbe till dagis och gick mot bussen.
Men jag fick vända hem igen.

Nu nu har jag ringt vårdcentralen. dom ringer om ca 5 min..
Jag orkar inte ha de såhär mer.
Jag har ångest nu för att jag inte ska orka hämta Sebastian på dagis vid 12.. Men orkar jag inte så finns de säkert någon i min närhet som kan hämta hem honom.
Men jag är så trött på o inte orka.. Och må dåligt. Jag vill vara frisk och kunna gå till skolan o leka med Sebbe. Jag känner mig som världens dåligaste mamma när jag är sjuk. Vill kunna ge Sebbe 110%, istället för 10%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback