Du är en pumpa och en häxa i ett!


Jag känner inte denhär bruden , hon kanske är jätte snäll och super trevlig.

Men en sak är då fan säker, hon ser inte klok ut.
Jag hade aldrig i mitt liv bytt utseende med henne.
Inte ens om jag fick flera miljarder.

Och så som hon gör med sin kropp, sprutor, piller och plastikoperationer..
Det visar bara på hur svag hon är som person och hur dåligt självförtroende hon har.
Man ska vara stolt över det uteendet man har och acceptera sig själv. För alla är vackra på sina vis.
Men jag kan faktsikt inte se något vackert i det hon förvandlar sig själv till.

Och jag tycker faktsikt synd om henne. Hon har valt detta själv, men det är faktsikt synd om henne. Så söt som hon var innan hon började på med alla dessa idiotier.. Och jag tror inte hon inser det själv, men hennes hy är ORANGE. Jag vet inte riktigt, kanske är helt efter i modet.. Men det är väl förfan inte snyggt?

Kan du inte bara iallafall sluta sminka dig sådär och låta huden bli normal igen.
Så kanske du ser lite normal ut igen!
Haloween passar bra ihop med dig. Du behöver inte ens klä ut dig eftersom du ser ut som en pumpa och en häxa i ett!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med. Såg henne i Ana-Gina show o hon börjar likna en katt i fejset p g a alla injektioner.



Så jävla fult med så stora börst till den lilla o tunna kroppen. Ser inte klokt ut på varken henne lr någon annan så smal..

2010-11-01 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback