Förbannad!!

Nu får ni fan lägga av med era dumma kommentarer.
Ni säger massa saker om mig, men hur jävla bra är ni själva då?
Ni vågar ju inte ens stå för vilka ni är.

Och ni känner ju inte ens mig, ni känner inte Sebastian heller och det är JÄVLIGT långt att hoppa på honom o dra in honom i sånthär.

Och jag har inget emot Thilian!! Jag älskar thilian och det kommer jag alltid göra. Att jag o Nicole inte kommer överens när de gäller saker är en helt annan sak. Börja förfan inte gämföra Thilian o Sebastian o hålla på.

Ni tycker att vi är löjliga som tjabbar. Men ni är ju förfan lika löjliga ni anonyma som kommenterar. Kom inte o skriv här i min blogg o tro er vara så jävla smarta o duktiga. 90% av er som kommenterar har säkert inte ens några egna barn!

Jag blir ARG när folk säger att jag är avudsjuk och kommer med falska påståenden. Därför valde jag att skriva inlägget här på bloggen!

Jag är alltid 100% ärlig, säger alltid vad jag tycker. Kom inte med någon jävla skit här. JAG Tror inte att Nicole tror att jag är avudsjuk på henne. Så väl känner hon nog mig.

Jag gillar mig själv, så är de bara. Jag är stolt över mig själv och jag älskar mitt liv. Man ska vara stolt över sig själv, och man ska inte sitta och tycka synd om sig själv. Alla gör vi våra egna val och får stå för våra egna beslut. Man har aldrig någon annan o skylla än sig själv. Jag hade inte behövt vara i den situationen jag är i. Men JAG - helt själv - valde det. Och då är det väl klart att jag inte sitter här och lipar och hatar mitt liv. Detta är något som jag valt. Såhär vill jag ha mitt liv.  Kan ni fatta det någon jävla gång? Sen att ni kanske inte tycker att jag är redigt klok, och inte kan fatta hur jag kan välja dehär livet. Det är eran sak och era bekymmer. Sköt erat liv, jag sköter mitt. Tror nog det är ni som är avudsjuka på att jag är nöjd med mitt liv, för det kanske inte ni är. Vad vet jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback