Hemma hos mamma en snabbis.

Tog vagnen när jag hämtade Sebbe från dagis.
Han hade precis slagit sig när jag kom innanför dörren.
Tur att jag kom just då och hann trösta honom.

Men han blev snabbt glad och sen hoppade han ner i vagnen och somnade på vägen hem till mamma.
Jag ska låna lite julsaker av mamma, gardin o stjärna.
Gardinerna jag hade var för korta.. Typiskt.. Och dom i köket är för långa så dom måste jag lägga upp.

Hann inte äta någon mat innan jag gick till dagiset, ville bli klar med städningen.
Så nu har jag gjort lite havregrynsgröt som jag ska äta innan jag går hem.
Är så hungrig att det gör ont!! Hade aldrig orkat gå hem utan mat i mig. :)
Sen ska jag plocka ihop sakerna och gå innan Sebbe vaknar. För då vill han stanna kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback