Kortslutning..

Jag och Sebastian har verkligen sprungit runt som idioter på grand Samarkand idag.
Helt omöjligt att välja kläder.. Men till slut bestämde vi oss för de första vi tittade på!

Fick total kortslutning i hjärnan runt 14.30, men nu efter 3 clementiner känner jag mig piggare!
Sebastian somnade i vagnen såklart. Han var helt slut, och utråkad med tror jag.
Inte super kul o testa kläder i 4 timmar. :) Men han var super duktig.

Bebisen har sovit hela dagen. Var lite lite aktiv runt lunch när vi käkade middag.
Men nu är han vaken! När jag äntligen för första gången idag tar det lugnt! :D


 

Kläderna:
Det är en skit cool döskalle bak på skjortan.
Han kommer inte använda slipsen på fotograferingen dock.
Kanske tar något kort med den på.
Kommer ta kort utan västen också.
Sen kommer vi ta kort med bara jeansen och en vanlig fin tröja.

Jeansen är verkligen skit tuffa.
Baggy jeans, ganska alldagliga men ändå super snygga.
Dom ligger inte på hemsidan konstigt nog.
Men jag ska ta kort på dom sen. Lovar!

Det blev detta:
Vekligen skit fint ihop, Sebastian passade så otroligt bra i den gråa västen.






Nehe.:) Mamma var o hämtade byxorna, och hon tyckte att det skulle bli de svarta manchester byxorna istället! Så det blev de!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback