Min mamma är för snäll.

Pratade med min mamma i telefon innan idag.

Lady har problem med sin päls, hon har näringsbrist osv.
Så jag ringde till Djursjukhuset och rådfrågade lite.
Och ja, dom sa ju då att det säkert var näringsbrist och att jag skulle byta till ett annat foder(special foder) och ge henne fiskolja. Så jag berättade det för mamma, och vad gör min mamma då? Jo hon kommer hit med torrfoder för 300 kr till lady! Fiskolja visste hon inte vart hon skulle hitta de. Men herregud vilken snäll mamma jag har... :| Hade inte ens bett om det. Jag hade tänkt köpa de själv såfort jag fått pengar på fredag. Men ja, man har ju världens snällaste mamma!


Och Sebastian är så duktig.
Han går och kissar på pottan,
tar upp toa-locket,
häller kisset där,
ställer sig på pallen och sköljer av pottan i hadfatet.
duuuuuktig pojk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken duktig Seb!!! Riktigt imponerande=) Och skitsnäll mamma, nog inte alls som hade gjort det:P Hoppas du mår bra utöver illamåendet o det, hoppas det går över snart!

2010-11-18 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback