Sebastian fick följa med till skolan.

Sebastian skrek hela morgonen. Han bara lipade och höll på..
Han ville ingenting.... Han skulle inte till dagis heller.
Jag orkade inte tjaffsa med honom så jag satte han i vagnen så fick han följa med till skolan..

Han var ganska snäll där. Inte jätte lugn kanske. :)
På fredag måste han följa med igen, för då är de stängt på dagiset.

Efter skolan så blev han sur igen, sen sov han middag..
Vaknade vid typ 14.30. SUR... Fortfarande sur. sur sur sur. lipar gnäller och grinar..
Jag tror han håller på o bli sjuk.. Han sitter här i knät och lipar nu..
Jag vet inte vad det är med honom.
Jag försöker roa honom, leker med honom o erbjöd att vi skulle baka..
Men ne.. inget duger. Han ska lipa säger han, och ber mig vara tyst..
orkar inte..

Ska laga mat nu.. Får se om han kanske tycker det är roligt o hjälpa till med de..
Ska ta tempen på honom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback