:) Stökar i garderoberna.

Ja nu har jag fixat i min garderob.
Fick lägga bort massa kläder!
Sommarkläder och kläder som inte går runt magen. :)
Slängde massa gammla strumor och legging, allt möjligt.

Ska kolla egenom Sebastian garderob lite med.
Men jag vet inte om jag ska ha Bebisens kläder inne i mitt rum, eller i Sebastians rum. Det är en tom garderob i båda rummen. Humm.. Tror det blir mitt rum. Ska försöka ha Sebastian rum ''bara Sebastians rum'' så länge som möjligt. :P Kan vara bäst om man behöver byta kläder mitt i natten med. Så slipper man gå in i Sebastians rum o väcka honom.. Ja så får de bli!!

Jag har så mycket kläder här hemma, det är inte klokt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback