Svar till A

A om svar:
Oj, vilken vacker son du har :) Riktigt charmtroll.
Jah har läst din blogg ett tag och måste få klarhet i lite saker :) Så mina frågor är:

Bor du med Sebastians pappa?

Har Sebastian och bebis i magen samma pappa?

Har Sebastian kontakt med sin pappa?

Var graviditeterna planerade?

Är du och Nicole, hon den andra tjejen syskon?

Eller har Thilian och Sebastian samma pappa?

Hoppas du inte tar frågorna, som om jag menar någor dumt, är bara nyfiken :)

Ha en bra dag! Kram A, som läser din blogg ibland :)



Svar: Hej hej. :)
Tack så mycket :)

Nej jag och Sebastians pappa bor inte ihop. :)
Han träffar sin pappa varannan helg.
Sebastian och bebisen har olika pappor.

Gravidtiten var inte planerad.

Nicole och jag är inte syskon. hehe.
Thilian och Sebastian har inte samma pappa heller. :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback