tre inlägg på raken.. Irriterande? :)

Skriver jag för många inlägg kanske? :P Haha
har mycket o skriva och det blir föööör mycket om jag skulle skriva allt i samma inlägg.
Får hoppas ni tycker det är kul o sitta o sträckläsa massa saker om mitt liv.. hööh..

Sebastian har vart på dagis idag, Han blev hämtad av sina favoriter, INA(katarina) och TEO!
Han kan säga katarina, men han väljer o säga ina. :) Gulligt..
Sen hämnade dom mig på lasarettet och så åkte vi till Leos!
Vi käkade lite mat, sen kom Sofie, Fleicia och tvillignarna ebba och clara! Så små o söta. Man längtade ju enu mer efter bäbeisen efter att ha sett dom sockersöta barnen! Riktigt söta barn har dom lyckats fåtill!! :)

Nu ska jag och Sebastian ha fredagsmys. Vet dock inte vad jag ska laga för mat iom att jag mår illa. Men ska laga något gott till Sebastian iallfall. :) Vi ska bara mysa ikväll, imorgon åker han ju till sin pappa,farmor o farfar igen. Det ser han fram emot. Jag vet inte vad jag ska göra under helgen, kommer nog på något.

Känner mig lite febrig faktiskt. Kanske blir sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback