Vilkeen daag!

Ja mamma och jag åkte till rusta, vi skulle ha lite julgrejjor. :)
Mamma köpte en jätte fin pläd till mig.
Sen köpte jag lite saker till Sebastians julkalender.

Sen åkte vi till citygross, var meningen att vi bara skulle handla lite snabbt. ;P
Meeeen, Lars kristerz var ju på media markt. Så vi stack dit o tittade på dom.
Och då såg jag att EMD skulle uppträda vid 16.00, och dom är ju så bra, och snygga..

Så vi sprang o storhandlade, la kassarna i bilen, yrade runt lite runt ÖoB..
Sen raka vägen till mediamarkt eftersom jag bara var tvungen o glo på snyggigarna.
Åh så snygga dom var, ååh så bra dom sjöng. Ååh, jag kände mig som ett litet barn...
Hoppas man får se dom lajjjv igen innan man döör. :)

Nu är jag NÖÖJD och glad. Kylen är full med mat.
Och Sebastian har fått en julklapp till av mig. :)

Men jag är hemma hos mamma ikväll. Vi ska äta kyckling o pommes och nu glor vi på harrypotter. Mamma såg första filmen förra helgen, den gick på 5an. Och hon tyckte så mycke om de att hon ville se tvåan med. :) Så den glor vi på. (den går på 5an)


Trevlig kväll allihopa. :)



Kommentarer
Postat av: malin

Erik e gulligast

2010-11-29 @ 21:24:39
Postat av: Wictoria- Sebastians mamma och Bebis i magen

Haha. nee. :D mattias är gulligast, danny är snyggast och erik han är den charmigaste. ;P

2010-11-30 @ 10:08:11
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback