Äre torsdag?

Hallå.
Idag försov vi oss. Så trötta var vi efter simhallen igår..
Men jag sprang iväg med Sebastian till dagis och sen gick jag hem. Ingen idé att gå till skolan idag, skulle gå en promenad. Och det känns ju meningslöst när man är en timma sen och alla redan har kommit och gått hem.

Men imorgon är det matte igen, då börjar jag med geometrin. Det går nog rätt fort. Max 3 veckor.

Ska även prata med psykologen imorgon igen. Ska träffa henne en gång i veckan. Imorgon ska jag ta upp mer med förlossningsrädslan. Så jag får hjälp med de såfort som möjligt. Känner mig så rädd inför förlossningen att jag inte riktigt är glad. Ser inte fram emot de för fem öre.. Vill absolut inte ha kejsarsnitt heller, det är jag enu räddare för. Vill absolut inte bli igångsatt med DROPP igen. För det var hemskt. Fick aldrig någon paus mellan värkarna. Ska jag bli igångsatt får dom ta hål på hinnorna eller ta sånt géle, eller något.. :| panik......

Ja nu ska jag iallfall diska och dammasuga löv i hallen.
Sen ska jag hämta Sebastian på dagis, sen ner till Dalbo för att posta paketet till tradera köparen.
Efter det ska jag hem till mamma och kopiera hyresavin och skicka den till försäkringskassan. OCH lägga 800:- hemma hos mamma. Det är juklappspengar och pengar till skötbord osv. Dom får hon gömma åt mig, annars säger de bara poff så är dom väck. :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback