HELT SLUT!!

Pluggade som en IDIOT igår, pluggade som en idiot i morse innan provet!
Sen har vi varit i badhuset med katarina och Teo halva dagen! Precis kommit hem.
Så nu är jag helt slut. Min hjärna är död och min kropp är död!

VAR 2 POÄNG FRÅN VG PÅ MATTEB PROVET!!
Skit störande. Men hon sa att det inte spelade någon roll, räknas som vg sen ändå när jag gjort alla proven.
Får jag samma bra resultat på de andra så får jag vg i slutbetyg. Och det klarar jag lätt. Detta var ju den svåra delen av matte B. Stolt över mig själv! Att plugga lönar sig! ;)

NU ska jag lägga mig i soffan och mysa med bebisen i magen! Han har vart jätte lugn idag.. Inte kännt han på hela dagen. Sen jag plaskat runt som en valross i simhallen och vi har badat bubbelpool. Sen har jag vart extremt stressad av matte provet! :P Kanske har haft ihjäl han. Haha..

Har iallfall fått Angelsounden såld. Men jag ska använda den nu o se så att han lever. Innan jag skickar iväg den. ;P


Kommentarer
Postat av: elina

vad duktig du är! grattis! :)

2010-10-27 @ 20:32:47
Postat av: Wictoria- Sebastians mamma och Bebis i magen

taack:)

2010-10-28 @ 09:24:00
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: J

Man ska väl ändå inte bada bubbelpool när man är gravid, det är ju farligt.

2010-10-30 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback