Pratat med vårdcentralen

Dom lyssnade på när han hostade genom telefonen.
Krupp sa dom, skulle öppna fönster så han ifår andas kall luft.
Kunde även packa ner honom i vagnen och gå en runda.
Blir det inte bättre, eller om det blir sämre så skulle jag söka vård ikväll på jourcentralen.
Annars så skulle jag höra av mig till vårdcentralen imorgon om det inte blivit bättre eller om det blivit sämre.

Prickarna var feberutslag trodde hon, eller prickar pga att an e sjuk.. Inget farligt sa hon iallfall.  :)

Hon sa att det fanns stor risk för att öronen blir värre... :( Snälla. Kan inte alla mina 125 läsare hålla tummarna för att Sebastian slipper det!! Åh..

Nu ska vi titta på Findus och Pettsons jul och bara gosa.
Sebastian är inte alls glad.. Han kan bli leksugen ibland och sen går de över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback