Sebb hemma! Sebb fortf sjuk. :(

Jaha nu har Sebastian kommit hem.. SJUK! Feber och ledsen. :( Alltså... Varför blir mitt barn inte friskt? Vi kollade sänkan,öronen,halsen osv i fredags. Då var allt okej. Han fick lite hostmedicin.

Han var glad en liten stund nu när han kom hem. Typ 10 min. Sen började han bli ledsen o seg, började gråta.. och då tog jag tempen. 38,3. Sen låg han i min famn o mös, sen somnade han. Han somnade runt 18.. inte likt honom.. Röd i ögonen o slö, hostig och hes..

Han blev sjuk i måndags! Imorgon är det en hel vecka sedan! :(
Jag tänker ringa till vårdcentralen imon. Bättre en gång för mkt ...
Man hör ju om alla dessa barn som dör, som blir fel diagnostiserade..
Så man kan ju inte hjälpa att man blir orolig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback