Sjuk sebbe.. igen..

Men gud vad jag hatar hösten. :( Sebastian är sjuk IGEN!
Han har hosta och det rinner grönt snor från näsan..
Öronen luktar konstigt också.. Så jag har ringt till vårdcentralen.
Dom skulle ringa upp.. Om han är på väg o få öroninflammation så är det lika bra o ta det innan det bryter ut totalt o han blir jätte sjuk. Febern håller på o stiger, var inte jätte länge sedan han vaknade. Tar ju alltid ett tag efter dom vaknat innan dom får feber.


09.29
Nu har jag pratat med Vårdcentralen, vi ska dit 15.30.
Håll tummarna att det inte är något med öronen..

Han är precis som en liten bebis.. Jag ska gå runt o bära på honom o gosa med honom.
O han låtsas lipar. :P'' buhuhuhu'' så jag ska plocka upp hoonom..
Haha det är så sött.. Nu sitter han här o fiser!! ''FEES'' säger han efter varje prutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback