Svar på kommentar. :)

elina om <3 blocket:
men varför vill du ta bort tvättmaskinen för?:P Är inte det assmidigt o ha med 2 barn? =)

dem är jättevingliga, eller det som stod som visning på ikeaaffären var det iaf, så jag vågade inte ha det. Köpte en vit bokhylla, som det är en del man sätter på så det blir skötbord, sen när barnet växer ur skötbordet så är det en jättefin bokhylla:)


Svar:  Anledningen till att tvättmaskinen ska bort är för att den är sönder. Och jag har inte råd o lägga tusenlappar på att laga den. :P
Fick den gratis av dom som bodde här innan.

Dom hade nog bara skruvat ihop den dåligt där på ikea. :P haha.
En av mina kompisar har den och den funkar utmärkt.

Anledningen till att jag vill ha den med är för att den är så liten o smidig, har ungefär 50 cm på brädden där den ska stå.(där tvättmaskinen stod). Mer får det inte vara Annars går de inte in mellan badkaret och väggen. :P

Kan inte ha den inne på Sebastians rum längre eftersom jag behöver platts att ställa en till barnsäng där inne, och Sebastian har så mycket leksaker. Så jag får inte platts med någonting. Måste ha något förvaringssystem där inne också. Lådor/hyllor att förvara kläder och leksaker i. :P Blir smockat.
   
 

Kommentarer
Postat av: elina

ahaa:P då förstår jag! :)

2010-10-27 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback