Kväll

Hejhopp.
När vi kom hem i eftermidags la vi oss o sov, var inte meningen att jag skulle somna. Haha, tror jag somnade innan Sebastian tom. Nu är vi hemma hos mamma, ska sova här inatt. Kan inte sova hemma, lady löper och skriker och skriker. Både jag och Sebbe vaknar heela tiden. Måste få riktig sömn.

Hittade väärldens gosigaste kofta på lindex idag, vill verkligen köpa den. 75 kr kostade den och den var verkligen skit stor. Får man platts med en stor mage i. Måste köpa en mammajacka också, kommer ju gå gravid heela den kalla perioden.. :( Svin dyra är dom, men jag tänker hålla utkik på blocket och tradera. Får gå med förra årets vinter jacka och tjocka tröjjor sålänge jag kan! Hoppas inte det blir så kallt i vinter.

Jag kan inte äta godis eller läsk, men jag gör det ändå. Får jätte konstig smak i munnen av allt med för mycket socker i. Och äckliga uppstötningar. Men jag har sånt sug efter godis samtidigt.. Tror inte jag har gått upp något än, tror jag har gått ner eller iallfall står på samma vikt. ska göra mitt bästa för att inte gå upp så mycket. Är tufft att gå ner gravid kilorna sen, men jag ska verkligen ge mig fasen på att amma denna gången, vägrar misslyckas! Hoppas att det kanske kan göra något för vikten. :)

Nu ska jag glo på tv med mamma och Sebbe-bebbe-buuus!


Kommentarer
Postat av: Karin

Har du funderat på att kastrera Lady? Kastrerade min honkatt när hon visade tecken på att löpa första gången (började skrika) - sen blev hon så lugn, fin o gosig och har aldrig mer hållt mig vaken om nätterna :)

2010-09-03 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback