Blogga kanske?

Sov knappt inget inatt.
Låg bara och kollade på homom..
Sen somnade jag runt 3, och sov lite sådär halvt, med ögonen öppna. haha.
Sen somnade jag väl runt 7 på morgonen och sov riktigt fram till 10.30.

Men nu under dagen så har de inte blivit bättre..
Och jag funderar starkt på att ringa till Barnakuten och få komma in.
Så han får inhalera någonting.. För han lider verkligen..
Och jag är livrädd och vågar INTE sova.. Så jag är ju väldigt trött..

Idag har vi haft de trvligt.
Först fick jag besök av min morbror, han kom för o träffa Alexander och sådär.
Fick ett kort och en liten slant!
Sen kom Lina och var här hela dagen, vi snackade och garvade!
Hade super trevligt, hon hjälpte mig med håret med.
Tack gumman! <3

Och igår var jag med Hanna, och HEERREGUUD vad vi skrattade.
Jag trodde jag skulle dö, vi har verkligen kommit på värsta grejen. ;)


Nu så ska jag nog ringa Barnakuten..
Jag känner att jag behöver ro i kroppen..
Imorgon kommer ju ligisten hem <3, så då vill man vara utvilad..
Han ska inte behöva komma hem till en sliten mamma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback