Glad påsk!

Glad Påsk på er! :)

Det är fullt ös från morgon till kväll när man har en son som heter Sebastian.
Jag ska snart gå ut o skruva ihop hans 3hjuling, så kan han vara ute och härja av sig med den.

Idag ska vi ju såklart äta påskmat!


Bloggen är inte klar, lite små fel och färgerna osv ska fixas. Men den får se ut såhär tills ikväll. :P
Har nog ingen tid o fixa med det under dagen!.




Med dina små händer håller du redan mitt rövarhjärta... Jag begriper det inte, men så är det.



Alexander är världens nöjdaste unge.
Han har skrattat o haft ett léende på läpparna hela morgonen.
Gammal bild dock




Ockra om Kvällen:
Vilken fin hatt Sebastian har. Vart har du köpt den? Är ute efter en till min 3 åring

Svar: Taack! Jag köpte den på NameIt! Fanns i flera olika färger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback