Gokväll!! =)

Vi har haft super trevligt idag.
Barnen har lekt som tokar!
Sebastian fick nya skor, sandaler och gympadojjor, köpte ett par sandaler till mig!
Har köpt en ny nappflaska till Alexander också, se om han är intresserad utav den. :)
När det är så här himla varmt så märker man att han behöver kallt vatten o dricka, för o svalka sig.
Så jag hoppas att han vill dricka ur den.

Nu så är vi hemma hos mamma/mormor.
Vi har käkat mat och Sebb fick ett ägg fullt me godis.. :)
Nu har han precis badat och fått pyamas och välling.
Så nu sitter han, Alex och mamma och myser i soffan medans jag bloggar!

Ska lägga in lite bilder och sen så ska jag sätta mig med dom i soffan.
När Sebastian har somnat ska jag sitta uppe någon timma och fixa med bloggen.
Hoppas att jag har en fungerande bloggdesign uppe i slutet av veckan!



Nu har Sebastian somnat. så nu börjar jag med bloggedesigen.
Ifall Ni undrar varför bloggen ser lustig ut! :D










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback