Helgen

Vi hade jätte kul i vislanda hos Nicole och Thilian.
Barnen lekte heela tiden, fullkomligt galna var dom. :)
Inte en lugn stund på hela helgen.

Vi träffade Sabina och Elvira också.
Jätte länge sedan vi träffade dom nu.
Tror de var i somras sist.

Annars tog vi de ganska lugnt, var ute mycket och gick.
Barnen sprang runt som tokar! ^^
Och vi var så himla trötta varje kväll, så vi gick o la oss ''tidigt''.
Annars kan vi vara uppe te sent på natten när vi umgås.

Jag var dock jävligt lack under söndagen, tror jag det var.
Inte så konstigt kanske. :P



Nu ikväll har vi bara tagit de lugnt.
Sebastian sover och Alexander ligger här i knät.
Jag tror inte jag kommer kunna lägga upp några bilder ikväll.
Jag är så himla trött efter matten idag. Både hjärnan och kroppen har vart igång idag.
Tur att jag har så himla snälla barn.<3
Tror jag måste lägga mig o sova nu om jag ska orka med matten imorgon.
Går inte o vara trött när man ska plugga massa geometri. ^^
Nästa vecka börjar jag väl med ''fuktioner''. Och det blir enu jobbigare.
Mamma tycker jag är duktig som pluggar nu igen. :)
Alltid kul när mamma uppskattar de jag gör.

Alexander är lite svårsövd, så jag får lägga mig lite med honom nu.
Han har så stort sugbehov, allt hade blivit så mycket enklare om han bara ville ta napp.
Men Elinas son Jason var som Alexander, och han tog napp sen när han var 3 månader.
Så jag hoppas att han också gör det då.

Jag är iallfall otrooligt glad över att amningen går såhär jäkla bra.
Riktigt stolt över mig själv att jag har hållt tålamodet och orkat även om han hängt i brösten 24/7.
Men nu så blir det bara bättre o bättre. Någon dag i veckan som han tuttar extra mycket.
Och ibland bara för sugbehovet.
Men dom blir inte sådär sprängfulla längre, och det sa BVC tanten var ett gott tecken på att det verkligen fungerar bra!
Och han går ju upp super bra i vikt och längd. Så. :) Yey, jag är så braa!.

Och jag blir bara smalare o smalare, men ärligt talat vill jag inte gå ner mer. 67 kg väger jag nu.. Så.. Till mina 174 cm blir de lite konsigt, är inte van vid o se mig själv såhär smal.
Väldigt kul att kunna ha massa kläder dock. :) Och att man känner sig snygg.

Jag ska se om jag kan lägga Alexander i spjälsängen, går det så lägger jag in bilder.
Annars så får de tyvärr vänta tills imorgon. :(




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback