Lugnt

Nu har Sebastian åkt till Pappa.
Han tyckte det var såå kul :)

När Alex somnat, ska jag bleka håret lite till.
Och glo på Greys Anatomy

Anonym om Nu..:
Stackars barn!
Du borde inte få vara mamma ju. Som låter ett litet barn ligga själv i sin säng och skrika i flera timmar. Stackars stackars Alexander.

Trevlig helg

Svar: Varför är det synd om Alexander?
Det var inte han jag försökte få o sova i egen säng, det var Sebastian. Fattar du väl.

Tänker inte försvara mig, ens när det gäller det heller.
Jag gick in till Sebastian varannan minut o sjöng för honom o sånt.  
Alla har olika metoder för att få sina barn o sova i egen säng

Kommentarer
Postat av: Emily

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 13:36:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback