oh-oh-oh


Igår var vi uppe vid samarkand, vi ska dit idag igen!

Kunde inte blogga igår heller,
vi var lite med Paulina och sen gick vi hem till mormor. :)
Alexander hade ont i magen och Sebbe var sprallig.
Så jag gick o la mig direkt efte dom lugnat ner sig. :P

Idag ska vi till Grand Samarkand igen!
Vi sak dit med Nicole o Thilian kan jag ju tillägga :D
Dom har så kul ihop och sebbe är helt sprallig nu, så vi måste börja gå!
Och köpa skor, det blev bara solhattar igår. :P
Skit söta, ska visa bilder sen.

Har massa fina kort jag vill lägga in, men jag har inte tid med det nu heller.. :|
Sebastian står här o tjaatar om att han vill sitta på youtube..
Så.. han får väl sitta här medans jag gör mig iordning..
Alexander sover i vagnen!

Jag ska verkligen verkligen försöka lägga in bilder och sånt ikväll.
Jag hoppas verkligen att det blir en lite lugnare kväll idag. :P




Anonym
om Gomorrn:
Är det inte dags att byta design snart?



Och ja jag ska fixa bloggdesignen, håller på med en faktiskt.
Men jag får ju aldrig tid o sitta i lugn o ro. :p Och tänker inte lägga upp något halvfint!
Utan den ska vara riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback