Skrev ett långt inlägg..

Jag satt o skrev ett långt inlägg, och så försvann de.
SUCK SUCK SUCK!!!
Får försöka skriva om skiten.


Idag är vi hos mamma, jag hjälper henne städa och Sebatian springer runt som en tok.
Sen ska vi åka till affären och påsk-handla, och kanske grilla ikväll om vändret håller sig.

Nicole och Alexadra ska ut till Oléo ikväll.
Jaag vill också följa meed, men jag kan ju inte.
Jag ammar ju och sen så klarar jag inte av o lämna Alexander.
Kan inte ens gå 5 min bort till macken utan honom innan jag får panik. :P

Jag lämnade bort Sebastian 1 gång när han var 2 månader.
Då nicole fyllde 17, och det var dö jobbigt. Jag hade kul men jag tänker på honom hela tiden, och längtade efter honom. Sen lämnade jag bort honom igen när han var  6 månader.
Alexander klarar jag aldrig av o lämna.. Tekniskt sett går de ju..
Finns flaskor och kopp, och jag hade ju bara vart borta i ca 4 timmar.
Men det finns ju dom idioterna som lämnar bort sina små små bebisar titt som tätt..
Och det är ju inte okej.. Och jag vill inte bli förknippad med dom mammorna..

Nu så ska jag amma Alexander, och sen så ska jag dammsuga

Kommentarer
Postat av: Sofie

"Men det finns ju dom idioterna som lämnar bort sina små små bebisar titt som tätt.. "

Exakt och det är helt fel!

kolla bara på den där unga mamman Micha som alla snackar om.. skandal!!!

DU är en underbar super mamma :)

2011-04-22 @ 11:17:59
Postat av: Bubben

Fast sen behöver man ju inte var en idiot för att man lämnar bort sina barn då och då. Man kanske tom blir en BÄTTRE mamma om man får lite egentid... Prova! ;-)

2011-04-22 @ 18:10:29
Postat av: hanna

vilken unga mamma vid namn micha? om det är den personen jag känner, så vet du ingenting... jag hoppas verkligen inte det är hon för att börja prata om folk man inte känner och inte vet någonting om är fegt! och wictoria vet ju vem om är, så hon vet vilken micha jag pratar om och HON är ingen DÅLIG MAMMA!

2011-04-23 @ 00:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback