träningsvärk?

Puuh, jag är helt slut i både kroppen och skallen!

Först lämnade jag Sebastian på dagis, sen gick jag till skolan och började med matten!
Ska vara där ons,tis,fre 10-12.
Hoppas de går fort för mig o göra klart de sista..
Efter de gick jag o handlade på citygross och sen GICK vi hem igen.. :P
Hann precis lämna maten och sen gick jag o hämtade Sebb på dagis.
Sen blev de bvc med Alex, 5170g och 59cm! Så jädra stor. :|
Han har hoppat upp lite till på längd-kurvan.. Snart får dom väl rita en ny kurva högre upp om han forsätter såhär!

Hanna var med på BVC också, och nu så är vi hemma!
Hanna badar Sebastian och jag lagar mat. Eller ja nu bloggar jag ju.

Det kommer ett inlägg senare, om helgen, och typ 1000 bilder.
Men det kan bli sent 21-23 typ.
Beroende på hur lugn kvällen är. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback