Avreagerar mig.. - Rasande.


Förstår ni hur jävla as förbannad jag är?
Han sitter där och tycker så fruktansvärt synd om sig själv, och ALLT är mitt fel.
Han är ofrivilligt indragen i dehär?
Jahaja, men att doppa kuken det gick jävligt bra.
Utan kondom, javisst. Missade sexualkunskapen eller?
Och att jag är en hora? JAVISST en satans dyr hora! 1273 kr i månaden i 21 år.
Jag har så jävla mycket o säga till de fega jävla aset, men svara i telefon , det vågar han inte.
Men han kan sitta o vräka ur sig sånt?
Men det är ju så, allt är mitt fel, det är ju jag som förstört hans liv.
Men jag har inte ljugit för idioten, det ska ALLA veta!
Jag vet INTE vad han gått o sagt till sina vänner eller familj, men sanningen måste vara det sista han sagt.
Jag hade bra gärna velat ta ett snack med honom så han hade kunnat förklara sig och höra ett och annat från mig.
ALDRIG att jag tar att jag har lurat honom, och att han är ofrivilligt indragen i detta? Som om jag våldtagit honom.
Och det vill jag lova att han kom då jävligt frivilligt.
Och att han är samma person, det tror jag säkert, samma idiot som alltid.
Och sanningen kommer alltid fram om folk, han är samma person som innan men nu fick folk veta vilket svin han var.
Oj oj oj, jag har så mycket o skriva vill jag lova..
MEN SKIT SKA SKIT HA!!!!!

Och ALEXANDER är världens underbaraste unge och Ted förtjänar inte sin son.
Hur han kan neka sitt barn, sitt egna blod,
så som jag känner honom så är familjen otroligt viktig för honom, släkten osv.
Men sitt egna barn? Det är väl förfan det finaste man kan ha.
Jag är inte den som är den, jag är väldigt förlåtande, otroligt förlåtande, för snäll för mitt eget bästa.
Jag hade kunnat förlåta honom, tro mig.
Inte för att jag på något vis vill ha honom, men för Alexander skull, för hur det än är så är han Alexanders pappa, och det kommer han alltid vara. Och jag kommer aldrig någonsin tala illa om Ted framför Alexander. Skulle jag aldrig få för mig. Kommer aldrig berätta vad Ted sagt om mig, eller hur han har betett sig. För någon dag, om kanske 10-15-20 år, kanske Alexander vill söka upp sin pappa. Jag vet inte hur fan de skulle sluta men då är det inte min sak, utan något mellan dom två. Då kan han stå o titta in i sin sons ögon och ta skammen.. Och då hoppas jag att Ted lider.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det hoppas jag med att han gör...!

2011-08-13 @ 23:25:44
Postat av: Sophie

Fan vad jag är i samma sits som du!

2011-08-13 @ 23:36:17
URL: http://round-and-round.bloggplatsen.se
Postat av: Wictooria

Sophie:

Ja då kan vi avreagera oss på varandra. Haha..



Lina: VEERKLIGEN..

2011-08-13 @ 23:46:16
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha ja. Förstår inte hur sånt här ens kan hända. Helt sjukt ju!

2011-08-14 @ 00:50:54
URL: http://round-and-round.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Förstår att du är förbannad, men tyvärr är du inte ett dugg bättre när du gör såhär. Bättre att förekomma än förekommas. Glöm inte det! Visa att DU är den vuxne i detta "förhållande". Lägg dig inte på hans nivå. Vill han inte ha kontakt med lillen, låt honom slippa. Men vad du än gör, snacka inte skit. För allt kommer tillbaka och när lillen väl vill träffa sin pappa (precis som du skriver) så ligger all skit ute på internet för allmän beskådan. Du gör bara dig själv en otjänst genom att bete dig lika svinigt som honom. Han är inte VÄRD lillen, det vet du och det vet vi, men sjunk inte till hans låga nivå, snälla.



All lycka!

2011-08-14 @ 09:47:49
Postat av: MAMMA TILL T

känner att de kunde vart ja som skrivit , sitter i "sammma sits" som dig. jag tänker dock som så att de är han som missa allt de underbara ja få uppleva o ha stängt öronen för skitsnacket jag hör (min lilla grabb är 2 månader) . hoppas även du kan stänga dina öron för sånt förtjäna INGEN att höra!

kram!

2011-08-14 @ 11:23:20
Postat av: Anonym

heter ted i efternamn?

2011-08-14 @ 12:54:41
Postat av: Wictooria

Han heter Ted Eriksson.. bor i lenhovda.



http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=AriMzVpovaGF343P2Zi0a6mRKf5ajMeqnL66c6P7dY8

2011-08-15 @ 11:43:25
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback