Förlåt

Jag är dålig på o blogga..
Men det är grymt mycket just nu..
Både det ena och de andra..
Så jag har varken ork eller lust till o blogga..
Men jag ska väl skriva om det senare, beror på lite.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig,
massa saker som man gått och försökt hålla inne och skita i.
Bara stänga av allting.. Men man mår ju aldrig bra av sånt, och rätt vad det är så smäller det.
Och så mår man skit och allt som man borde tagit tag i på direkten kommer på samma gång..

Men jag överlever väl..
Fast så dåligt som jag mår just nu, det var de läge sedan jag gjorde.
Men det är ju alltid så, någon gång så kommer de nerförsbackar, men den ända vägen tillbaka är upp!
Så det blir nog bättre snart, och då så ska jag blogga och berätta ett o annat..
Fast det hoppas jag att jag slipper..




Kommentarer
Postat av: trogen läsare

Men lilla du vad har hänt,du brukar va så poitiv de är väl inget med dina små pojkar?

2011-08-07 @ 15:37:28
Postat av: Anonym

Psykologen nästa :S

2011-08-07 @ 18:46:31
Postat av: Magda

Alla har väl upp och nedgångar. Men jag tycker verkligen att du verkar jättestark och ser upp till dig jättemkt som klarar av att ta hand om två pojkar helt själv! Att du klarar av att skita i vad folk tycker och vågade göra som du själv ville.. Helt otroligt!

2011-08-09 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback