SVAR TILL MINA FINA LÄSARE

Postat av: ARONOILE

Om det är den idioten jag tror du menar så är han inte värd ett skit han är inte värd dina tårar, dina tankar han är inte värd något.

Jag kan inte förstå hur dåligt du mår men jag kan tänka mig jag känner så med dig.

Fick sån lust att skriva till han när jag såg han på FB men det tjänar nog inget till.

Stå på dig Wictoria du har fått det finaste en människa kan få, och Alexander kommer aldrig lämna dig för han älskar dig oavsett om hans pappa är en idiot så har du fött honom och tagit hand om honom.

Kramar


Svar;
Det är den idioten du tror :D
Bara terra den jävlen så mycket du kan. Hahha..
Han förtjänar det.
O hoppas han läser bloggen så han ser hur mycket folk avskyr honom!
Att han går runt o tror att folk ska tycka det han gör är okej är fullkomligt sinnesjukt.


Postat av: trogen...

HÄNG UT HAN BARA ASET

SVAR: ja det ska jag!
Måste bara bearbeta allting i huvvet först!


Postat av: Karin
Du är en jätte bra mamma.
Kram på dig!

Svar; tack karin, du också <3<3<3



Postat av: Cimsan

Nu hittar jag inte mitt gamla blogginlägg som jag skrev när Michelle matstrulade (vilket hon fortfarande gör). Men det lät nästan exakt som ditt.

Jag kunde inte lämna bort henne på över 1 år pga. maten. Det är fruktansvärt jobbigt psykist att ha barn som strular med. Man själv blir uppstressad och ledsen över att dom inte äter som dom ska, samtidigt är dom själva missnöjda bebisar eftersom dom inte får i sig tillräckligt.
Det är jobbigt att inte kunna få stöd utfrån, avlastning eller hjälp. Michelle vägrade äta från någon annan än mig.
Det tär på en! och du är ensamstående, med ett till barn, så jag förstår att du har det jobbigt.

Att vilja ha egentid, eller bara kunna lämna bort barnen några timmar är inte att vara en dålig mamma.
Du är mer än bara en mamma. Och du måste ta vara på dig själv.
keep up the good work! lägg inte energi på något jävla miffo som inte ens förtjänar sitt barn. Fokusera på det positiva, hitta tillbaka till dig själv och ha mål som får dig att bli glad och se framåt.

skickar lycka och värmekramar <3

Svar: Ja det är verkligen inte alls kul när dom strular med maten
Och han bara biter mig hela tiden när jag ska amma honom.. Det gör så sjukt ont!
Och så bara skrattar han o tycker att det är svin kul o gör om det igen o igen.
Jag känner att jag behöver gå ut nu och ROA MIG SJÄLV lite.

Nej jag ska sluta bry mig om idioten..

<3<3



Postat av: Magda

Jo det är inte ofta man får uppmuntrande kommentarer även när man förtjänar dem! O varför skulle någon tycka att du är en dålig mamma för att du behöver lite egentid efter 6 månader? Jag har redan haft mycket egentid och Vincent är bara 3 månader!.. Och så håller jag med "trogen.." häng ut alla som förtjänar det bara :)

Hoppas vi ses nästa gång föräldragruppen dras ihop
Magda

Svar: Nej det är det inte.
Men det är alltid lika härligt o få lite peppande kommentarer.
Neh men man känner ju ångest, vill ju inte behöva lämna bort honom. men nu behövs de.
Haha det ska jag.

Det hoppas jag meed.
Kraam


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är idioten som behöll barnet emot ditt one night knull med den där killen.

Lider med honom vem han nu är tycker inte alls synd om dig.. HUR kul tror du det blir för alexander när han frågar efter sin pappa.. ska du säga.

Näe det va bara ett skönt knull som du kom till igenom en lördag kväll .... STACKARS unge och stackars kille. NI har fan inte rätten att behålla barnet i magen.. MAN SKA VARA 2 om det

2011-08-11 @ 12:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback