Svar

trogen läsare om Förlåt:
Men lilla du vad har hänt,du brukar va så poitiv de är väl inget med dina små pojkar?

Svar: Nej jag vet.. Förstår inte vad det är med mig, förstår inte varför jag bryr mig om folk som inte är värda o bry sig om..
Nej mina barn mår bara bra.
Men det har med den lilla sonen o göra sen så kan ju alla säkert räkna ut själva vad det kan tänkas handla om. Men jag vill inte skriva ut någonting faktiskt,för det gör bara allting värre.
Men jaa, fast personen i fråga bryr ju inte sig så. Jag hade ju kunnat skriva vad jag ville för inget kan ju bli värre än det är..







Anonym om Förlåt:
Psykologen nästa :S

svar: Var det en pik? Jag tycker  inte det är något fel o gå till en psykolog o reda ut sina problem istället för o gå o dra i dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar det inte som en PIK :)

Menar att du kan gå dit om du har så mkt inom dig som du vill prata ur dig

2011-08-08 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback