Lördag!

Hallå!
Nu är vi i Vetlanda igen. :)
Anton har hjälpt mig med Alex hela natten.
Försöker ju att inte amma honom på nätterna.
Han får bara amma en liten stund, mest för att jag inte ska få mjölkstockning.
Så anton har fått gå upp och vaggat och burit på honom. Så jag har ju faktiskt fått sova!
Så snäll kille jag har. <3 
Han har faktiskt inte skrikit så mycket, mest gnällt faktiskt.
Alex gillar ju Anton så han har inga problem med att han söver om honom.
Kan inte förstå att jag har hittat en sån här bra kille, som är så snäll, och tar hand om ett barn som inte är hans. Jag har haft tur som har hittat Anton.

Idag ska vi hitta på massa saker. Skriver väl om det sen. :)
Jag är så glad att Moa åkte ur idol, Robin och Amanda f i finalen!
Undra vem som vinner?
Jag hoppas ju på Robin. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback