Bilder..

Nu är vi hemma igen, Sebastian somnade i bilen.
Jag var inne på ÖoB en snabbis och köpte lite våtservetter, shampo/balsam, perfyfri tvål. Ja massa sånt.
Så nu har jag ett lager.. :P

Mår dock för jäävligt... :(
För jävla jävligt...Jävla..
Usch, jag är så trött på detta.
Just nu känns de precis som att jag har drabbats av magsjukan.
Och ni som haft magsjukan denna vintern.. Ja ni vet ju hur kul de känns.
Har så ont i magsäcken. Och mår så fruktansvärt illa och ja.. De vanliga..
Magen krånglar som fan.. Jag vet inte vad jag kan äta o inte äta längre knappt.
Dricker jag lite apelsin Jucie då är de verkligen KÖRT sen..
Eller om jag äter något annat syrligt eller liknande, eller starkt/kryddat, nått jag inte är van vid, vissa frukter.. Listan är lååång... Och innan graviditeten kunde jag ändå äta lite mer varierat och någon gång ibland kunde jag äta taccos osv, men graviditeten har ju gjort att minsta lilla snesteg och jag mår därefter...
Jag längtar tills på tisdag då jag får träffa läkaren och verkligen bara klaaga ihjäl henne.
För nu orkar jag inte mer, min kropp orkar inte mer..

Nu så ska jag snart börja med middagen,diska och sen vika tvätten som hänger här.
Hade igentligen velat lägga mig i sängen brevid Sebbe o sova.. Men han kommer vara dö hungrig när han vaknar så maten måste vara klar då.. Det blir fisk idag..

Vecka 37+1 tror jag.




Hos mormor











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback