Godmorgon!

Jag har legat i sängen i typ en timma och halvsovit.
Och Sebbe har lekt med mina fötter och druckit välling. haha..
Min kropp skriker efter sömn, har nog ändå sovit 8-9 timmar inatt.
Och sov middag igår.. Men jag hade kunnat sova mer om de hade gått..

Idag ska vi iallfall hem till Mamma och låna symaskinen.
Sebastian ska få åka syskonvagnen hem till mamma, och sen måste jag gå till affären o handla bröd o mjölk o sådant.
Hoppas att min kropp pallar med detta nu.. Får gå lugnt..
Har fortfarande inte kännt ett smack av  hinnesvepningen.
Och Bebisen är extremt lugn.. Känner typ någon buff om dagen.
Tror han är lika trött som jag. :) (Hoppas han är lika lugn när han kommer ut)

Kim och jag satt o kollade namn igår, och hittade ett jätte fint namn.
Håller det lite hemligt för de lutar åt att det kan bli de namnet. :D
Om han ser ut som en sån. :)

Tack för alla lycka till. :) De behövs, är extremt nervös inför förlossningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback